reklama

Čas

Vždy príde ten správny čas na to, na čo treba. Čas nikdy nie je proti nám a vždy je možné začať. Najlepší čas je však TERAZ a nikdy nebude lepší. A práve teraz prišiel čas na to, aby som cez svoje webové stránky odovzdal moje roky práce aj ostatným.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na začiatku tu boli zaradené aj produkty mojich priateľov no dnes sú tu len tie, ktoré som na základe svojich vlastných skúsenosti vytvoril a mám z toho všetkého výborný pocit. Pocit, že som tu niečo zanechal a nič nebolo zbytočné.

Nikdy nič, čo urobíte s dobrým úmyslom, nie je zbytočné. Všetko má svoj čas a všetko sa mení. Niekedy sa stáva, že si musíme prejsť obdobím, ktoré sa nám nepáči, ale z nejakého dôvodu to je v poriadku. Tiež som si takýmito obdobiami prešiel. Každý máme svoj príbeh, každý niekam kráčame a poniektorí z nás sa ten smer snažia riadiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetko čo sa vám vo vašom živote deje je v poriadku, pretože to má svoj dôvod aj keď ho v danom momente nepoznáme. Mnohí však hovoria o karme, či osude. Je to však program, ktorí máme vo svojich hlavách, ktorý riadi náš život a tento program preberáme od priateľov, rodičov, učiteľov a veľkú väčšinu zdedíme v podobe epigenetického kódu.

Ale je tu dobrá správa. Je možné ten program zmeniť. Záleží to na vás. Ja som sa na túto cestu vydal a sám zisťujem, že sa mnoho vecí v mojom živote mení. Ktovie aký by bol, keby som sa na túto cestu nevydal a nechal by som sa len riadiť. Pretože ten kto neriadi, je riadený. Aj ja som si častokrát vravel, že niečo, alebo nič, nemá zmysel. MÁ. Všetko má svoj zmysel, aj keď to na prvý pohľad tak nevyzerá. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď sa tak obzriem späť, vidím za sebou kus cesty. Mnoho splnených snov a úspechov. A verte, že sa počíta aj ten najmenší úspech, či splnený sen. Som právom na seba hrdý a každý z vás, ktorí ste si prečítali tento kráky članok, máte právo byť na seba hrdý. Ani sám neviem, kde moja cesta začala, ale viem, teda skôr cítim, že je správna. Napísal som svoju prvú knihu a napriek svojmu strachu som ju publikoval. Ohlasy boli rôzne no ja som šiel ďalej.

Prišla na rad druhá a tretia kniha. A príde ďalšia. Spoznal som mnoho skvelých ľudí, mnoho nového som sa naučil a všetko čo viem odovzdávam ďalej. Cítim, že to je práve to, čo mám robiť a prečo som tu. Tvoriť, učiť sa a odovzdávať. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verím, že vám moje skúsenosti v podobe kníh, kurzov či audio nahrávok pomôžu sa posunúť o stupienok vyššie.

Rastislav Ilčík

Rastislav Ilčík

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Verte že všetko može byť inak. Zaslúžite si to. Zoznam autorových rubrík:  Pozitívne myslenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu