reklama

Darovanému koňovi sa na zuby nepozeraj: Rok koňa

Je tomu už pár rokov ako som nahliadol pod pokrievku hrnca, ktorému sa vraví osobný rozvoj. Mal som veľmi divné predstavy a hlavne predsudky, o čom to všetko vlastne je. Dnes sa jednoducho nedivím tomu, že mnohí to chápu rovnako, ako som to pred rokmi chápal ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Dal som tomuto článku podnadpis “Rok koňa a príležitosť“ pretože práve začal. Myslím si, že úplne jedno, či je rok koňa, alebo akýkoľvek iný. Príležitostí je stále dosť. Ako ste na tom vy? Bude tento rok pre vás jedným z tých najlepších? Čo v ňom chcete dosiahnuť? Aké sú vaše plány a ciele? Každý deň sa stretávate s príležitosťou niečo vo svojom živote zmeniť. Áno, je to tak. Denno-denne stretávame ľudí, ktorí nás môžu niečo naučiť, ukázať nám cestu, alebo prežívame situácie, ktoré nám dávajú príležitosť ku zmene. Nič sa totižto nedeje náhodne. Náhody neexistujú. Všetko vo vašom živote sa deje pre niečo. A buď to niečo uvidíte a pochopíte, alebo nie. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak máte svoj cieľ, svoj sen, svoj plán, celkom určite sa onedlho stretnete s možnosťou ho realizovať. Z mojej vlastnej skúsenosti to môžem len potvrdiť. Chcel som spoznať ľudí, ktorých práca ma zaujala a stalo sa. Chcel som tých ľudí stretnúť a aj to sa stalo. Chcel som vytvoriť projekt, ktorý môže ľudí nasmerovať správnym smerom a aj to sa deje. Chcel som, aby moja kniha bola vo viacerých štátoch sveta a stalo sa to skutočnosťou.

A tak sa to všetko deje aj mne. Z ničoho je zrazu možnosť. Stačí mať otvorené oči a dívať sa. V sebe máte všetko potrebné na dosiahnutie akéhokoľvek cieľa. Máte dostatok síl nato, aby ste prekonali akúkoľvek prekážku. Podstatné je len jedno: Chcete to?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Počas mojej niekoľkoročnej cesty som sa čoraz viac ponáral do hlbín osobného rozvoja. AHA efekty zažívam stále. Stále je kam ísť, stále je v čom sa vzdelávať a stále je dostatok príležitostí. Všetkého je dostatok. Naozaj všetkého. Príroda nepozná NEDOSTATOK. Nedostatok neexistuje. Toto ma privádza k jednému zákonu, ktorý platí pre všetkých bez rozdielu. Je to prírodný zákon a platí milióny rokov. Nie, nehovorím o zákone príťažlivosti. Tým zákonom je zákon polarity.

Zákon polarity hovorí toto: Ak existuje plus, existuje aj mínus. Ak existuje hore, existuje aj dole. Áno a nie. Všetko má aj svoju opačnú stranu mince. Dokonca aj DOSTATOK. Mohli by ste si práve teraz povedať, že si odporujem svojmu tvrdeniu a to hneď len o niekoľko riadkov nižšie. Tvrdím, že NEDOSTATOK neexistuje. A predsa podľa zákona polarity existuje. Ale jediný nedostatok, ktorý existuje je „NEDOSTATOK VEDOMIA“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zapojte vedomie a odstránite nedostatok. Ten jediný nedostatok, ktorý existuje.

Darovanému koňovi sa na zuby nepozeraj. Čo som tým myslel? Neposudzujte príležitosť a dajte jej šancu sa rozvinúť. Verím, že ani vy neposudzujete darček, ktorý je ešte zabalený.

Ak niečo hľadáte, tak to nájdete. Ak uvidíte príležitosť, tak neklopte na dvere.

„ROZKOPNITE ICH, POZDRAVTE A PREDSTAVTE SA“

Rastislav Ilčík

Rastislav Ilčík

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Verte že všetko može byť inak. Zaslúžite si to. Zoznam autorových rubrík:  Pozitívne myslenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu