reklama

Telo je naprogramované

Aj tento môj ďalší  príspevok, bude z časti nadväzovať na predchádzajúci. Myslím na to čo chcem. Čo väčšina z nás vysloví, ak niekomu niečo prajeme ?. Asi viacerý z vás budú so mnou súhlasiť ak poviem, že želáme veľa zdravia, šťastia, lásky, pohody, peňazí, ..... je to asi preto, lebo väčšina z nás si to želá. No nie všetci si môžeme tieto slová a pocity vychutnať. Veľa krát som od ľudí počul " načo by mi boli milióny na účte v banke, keď si ich nemôžem v zdraví užiť. A práve o tom chcem písať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Telo je naprogramované. Táto veta ktorú vyslovil nie len lekár, ale aj kvantový fyzik ma zaujala natoľko, že som opäť pátral vo svojej minulosti. A skutočne som narazil na okolnosti, ktoré tieto slová potvrdzovali. Podľa slov istého lekára je choroba len článok. Ak sa na neho vyvinie dostatočný tlak, článok praskne. Tým tlakom je stres. Asi som nenapísal nič nové. Stres nie je v súlade s pozitívnym myslením, ktoré podľa slov odborníka dokáže zvrátiť chorobu. Podstatné je cítiť sa dobre a nepripúšťať si chorobu k telu. Smiať sa, radovať sa zo všetkého čo vás obklopuje a nepripúšťať si stres. To je to najhoršie, čo v danej situácii môže človek urobiť. Teraz určite niekto z vás bude namietať " ľahko sa to povie, no ťažšie vykoná". Ale ja verím, že aj vy to môžete dokázať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako je telo naprogramované ? Keď sa poraníte, rána zrastie a zahojí sa. Ak dostanete bakteriálnu virózu, zasiahne imunitný systém a odstráni vírus. Čiže telo lieči samo seba. Poviete si "fajn, ale ako to súvisí s pozitívnym myslením ?". Ak sa zameriate na chorobu ako na problém, vytvára sa ešte viac chorých buniek. Ak sa ale zameriate pozitívnym smerom výsledok bude opačný. Nechajte telo nech urobí k čomu bolo naprogramované. Vylieči sa samo.

Ďalším dôkazom pozitívnej sily mysle, je aj lekármi niekoľko krát odskúšaný účinok "placebo efektu". Placebo je liek, ktorý na telo nemá žiadny účinok. Niečo ako kocka cukru. Ako je možné, že má mnoho krát väčší účinok ako liek určený na liečbu choroby ? Chorý si totižto myslí, že je to liek, ktorý ho lieči. No skutočnosť je iná. Lieči ho jeho presvedčenie, viera a s dobrým pocitom odchádza od lekára z kockou cukru.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dalo by sa o tom písať donekonečna a určite sa k tejto téme ešte vrátim. No chcem sa podeliť s vami o to, ako na takýto spôsob myslenia reaguje moje telo a zdravotný problém. Už od piatich rokov som alergik . Lekári mi stále dookola robili testy, predpisovali kvapky a lieky no môj problém to neriešilo. Každoročne som prežíval nepríjemné obdobia, kedy mi príšerne tieklo z nosa, kýchanie sa nedalo zastaviť a rezali ma oči. Ale čo sa stalo tohto roku ? Kde je to obdobie ? Dookola všade kosia trávu, kvitnú kvety, stromy a moja alergia nie a nie prísť. Bolo mi okamžite jasné čo sa deje. V mojej mysli som sa cítil zdravý. Nepripúšťali som alergiu, nemyslel som na ňu a výsledok je taký, že krabička liekov, ktorú by som už dávno spapkal, je plná.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A opäť je tu niečo, za čo môžem byť vďačný. Veľmi sa tomu teším a som vďačný a šťastný, že to funguje.

Aj vy môžete byť zdravý. Správne myslenie vám v tom pomôže.

A už len krátky záver. Cathy Goodmen a Morris E. Goldman. Cathy porazila rakovinu a Morrisovi nedávali nádej, že niekedy bude chodiť a dnes žije normálny život. Lekári ani vedci to nevedia vysvetliť a takýchto prípadov je na svete mnoho.

Veľa zdravia a úspešný deň.

Rastislav Ilčík

Rastislav Ilčík

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Verte že všetko može byť inak. Zaslúžite si to. Zoznam autorových rubrík:  Pozitívne myslenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu