reklama

Chcem sa podeliť

Opäť ma niečo nútilo k tomu, aby som napísal ďalší príspevok. Možno sa mnohý teraz pýtate o čo sa chcem s vami podeliť. Ale najprv sa opýtam ja vás. S čím by ste sa podelili vy ? Niektorý z vás si možno odpovedia prečo by sa mali deliť, keď sami majú málo. No ja vám poviem, že sa máte o čo podeliť a určite toho nie je málo. Ja som pred istým časom rozmýšľal rovnako. Prečo by som sa mal deliť, keď sám mám málo ? A keď, tak o čo by som sa mal deliť ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Skúsim to napísať ako som to pochopil ja a možno sa aj dostanem k jadru toho o čo sa s vami chcem podeliť. Pred nejakým časom sa ku mne dostali knihy z istým obsahom. Určite viete o aké knihy sa jedna. Nikdy som nebol knihomoľ. Knihám som sa akosi vyhýbal a oni sa vyhýbali mne. Radšej som sa pohodlne usadil pred TV a pozrel nejaký film. Aký to malo na mňa vplyv ?

Keď som nejaký ten film pozeral, tak som nemyslel na starosti bežného života. Proste myšlienky niekam odleteli. No myslite že nadlho ? Nie. Tak to určite nebolo. Vrátili sa a mnoho krát s väčšou silou. Tie myšlienky spôsobovali v mojom tele akýsi nepokoj. Často krát som cítil tlak na hrudi a mal nepríjemný pocit. Ale čo sa nestalo. Tie knihy sa mi prestali vyhýbať. A dokonca sa mi hádzali pod nohy. Nedalo sa o ne nezakopnúť. Tak som nenechal nič pani náhode a otvoril som prvú knihu. Teda, aby som to uviedol na pravú mieru otvoril som PDF súbor v mojom mobile.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bol som v tom čase v práci a nájde sa v nej čas, keď nie je veľmi čo robiť. / Ak tento príspevok bude čítať aj môj pán riaditeľ, tak nech sa na mňa nehnevá a že mu prajem krásny a úspešný deň. / Začal som tu knihu čítať s presvedčením, že ide o hororový príbeh. Na moje veľké prekvapenie sa jednalo o úplné inú knihu, ktorej obsah ma natoľko zaujal, že som ju doslova a do písmena zhltol. Potom prišla na rad ďalšia. Začal som od tej najtenšej. V práci som si uvedomil, že som si mal zobrať aspoň dve. Ta kniha bola teda fakt tenká. V tých knihách boli akési zvláštne a pre mňa neznáme postupy čohosi, čomu som nechápal. Nejedna pasáž tej prvej knihy ma nabádala pozrieť si jeden konkrétny film. Keď som si ho pozrel šiel som do kolien. No bolo to skrátka niečo fascinujúce.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odvtedy som mal jasný cieľ. Vyskúšať to. Bolo rozhodnuté. V hlave som mal vždy akési zostatky viet z tých kníh a filmu. Stále mi niečo pripomínali. No po nejakom čase a verte že nebol dlhy, som zistil, že sa akosi vytráca ten stále sa opakujúci tlak na hrudi. Čo sa stalo? Nevedel som to presne definovať, no cítil som sa lepšie tak som to proste neriešil. No možno by už bolo na čase prejsť aspoň na chvíľu k tomu o čo sa s vami chcem podeliť. / čaká ma práca. Už znova je čo robiť, ale chvíľku to ta práca ešte vydrží, veď nie je zajac. / Teraz vám prezradím to, o čo sa chcem podeliť. Možno to bude pre niekoho banálna vec a hlúposť a povie si, že už na tento blog nepríde. Áno. Aj to môže byt vaše rozhodnutie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Radosť. Obyčajná ľudská radosť.

To je to o čo sa chcem podeliť. Mám obrovskú radosť z toho, že sa na moju prosbu o pomoc s písaním knihy ozvali niektorý z oslovených. Už v tom nie som sám. Mohol by som napísať a aj napíšem, že už sa jedna o tím ľudí ktorý spolupracujú na knihe. Tu moju obrovskú radosť chcem preniesť k vám aj pomocou tohto príspevku. Ak sa z niečoho radujete podeľte sa o svoju radosť aj s niekým iným. Budete mať z toho dobrý pocit a ten vám prinesie ešte viac radosti.

Tak do toho. Podeľte sa a rozdávajte.

Rastislav Ilčík

Rastislav Ilčík

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Verte že všetko može byť inak. Zaslúžite si to. Zoznam autorových rubrík:  Pozitívne myslenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu