reklama

SOM - Svet okolo mňa /2 časť/

Nasával som informácie kde sa len dalo. Neváhal som investovať do kníh, kurzov, tréningov a seminárov. Dnes jednoznačne tvrdím, že to bola tá najlepšia investícia v živote. Našiel som to, čo som hľadal. Máte jasno v tom čo chcete? Čo vlastne hľadáte? Čo by ste chceli robiť? Čo vám bráni toho dosiahnuť? Tiež som si kládol tieto otázky a postupne som nachádzal odpovede. Jednou z nich bolo pomôcť druhým dosiahnuť to o čom snívajú. Snívate o niečom? Nie? A prečo? Rozhodnutie vzdať sa bolo pre vás pohodlnejšie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Môj prvý žiak

Naskytla sa mi príležitosť ako som mohol pomôcť. Tak som ju využil a konal som. Spoznal som človeka, ktorý nevedel čo chce a kam má ísť. Žiadna vízia, žiadne túžby, žiadne plány, žiadne sny. A tak som začal. Mal som z toho príjemný pocit keď so spozoroval čo i len maličký pokrok vpred. No boli to zároveň obrovské kroky v pred aj pre mňa.

Prebudený mustang

Prečo práve prebudený mustang? Pár ľudí s ktorými som absolvoval jeden tréning to určite vedia. No pre vysvetlenie. Na tom spomínanom tréningu som sa maximálne prebudil a dali sme si spoločné meno Mustangy. Prvýkrát v živote som mal tú česť bosými nohami prejsť po žeravom uhlí bez toho, aby som sa čo i len trochu popálil. Predtým sa mi to zdalo byť nemožné no keď som to absolvoval, pochopil som.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetko čo sa počas dvoch dní dialo na tréningu mi pomáhalo objavovať v sebe hranice, ktoré som si do tej doby vybudoval. Tieto hranice však boli zbúrané. Viete čo obmedzuje vás? Myslíte si že nič? Dosiahli ste svoje ciele? Nie? Prečo? Všetko čo nám bráni rozvinúť svoj potenciál a tvorivú silu je v našej hlave. Do hlavy nám roky boli tlačené halušky. Halušky o tom, aby sme sa držali pri zemi a nelietali v oblakoch. Ak si všimnete deti, tak oni tam lietajú.

Pre nich sa nezdá nič nemožné. A čo dospelý? Dospelý padli na zem a len mizivé percento je ochotných vstať zo svojho kresla pred televízorom a ísť niečo spraviť. Ste ochotný to spraviť? Ste ochotný veriť tomu, že sa to dá? Ste ochotný veriť sebe? Alebo sa budete aj naďalej ľutovať a posudzovať? Ak je vám to milšie a vyhovuje vám to, tak je to v poriadku. Nemusíte nič meniť. Vlastne nemusíte vôbec nič.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nový život ?

Ja som sa však rozhodol z toho pohodlného a vyhriateho kresla vstať. Ako sa rozhodnete vy? Oplatí sa vám ísť si plniť to o čom snívate? Alebo to o čom snívate nestojí za to? O čom vlastne snívate?

Paradoxom je to, že ak budete robiť to, čo ste doteraz robili, budete dostávať to, čo ste doteraz dostávali. Prečo je úspešných a spokojných ľudí len 5 % ? Keby som odpovedal, že ostatný sú leniví, tak by to nebola pravda. Ostatný sú len málo motivovaný. Pýtate sa ako sa motivovať? Keď už sedíte v tom kresle, tak na chvíľu zavrite oči a predstavte si ten najbláznivejší život, aký by ste chceli žiť. Ale musí to byť fakt ten najbláznivejší. Zaostrujte ten obraz, pozrite sa na detaily. Aké to je ? Čo tam robím? Kde som a s kým? Čo všetko mám? Aká je moja práca ? Koľko zarábam? Ako sa cítim? Potom otvorte oči a spýtajte sa samého seba. Čo pre to môžem urobiť? Kto mi s tým môže pomôcť? Čo najčastejšie sa vracajte k tomu obrazu vašej budúcnosti a klaďte si otázky ako to spraviť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vydržte a začnete žiť úplne iný život. Vaše okolie vám povie, že ste blázon a že vám preskočilo. Ale to je ono. Tak to má byť. Tí, ktorí rozmýšľajú normálne, žijú normálny život. Ja som sa rozhodol byť bláznom a prežívam bláznivý život.

Rastislav Ilčík

Rastislav Ilčík

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Verte že všetko može byť inak. Zaslúžite si to. Zoznam autorových rubrík:  Pozitívne myslenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu