reklama

Rozhodnutie je na vás

Prečo som napísal „ rozhodnutie je na vás" a nezaradil som tak do tejto vety aj seba? Úplne z jednoduchého dôvodu. Ja som sa už totižto rozhodol. Všetky vaše rozhodnutia sú na vás. Nikto nemôže rozhodnúť za vás. Je pravdou, že ak nerozhodujeme vedome, tak to za nás spraví naše podvedomie. Takzvaný auto pilot. Tiež som sa ním nechal riadiť až do chvíle, kým som sa nerozhodol inak. Vždy sú dve cesty a je len na vás, ktorou sa vydáte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vo svojich článkoch by som sa nikdy nechcel dostať do fázy, kedy by som začal písať o tom, čo máte robiť a ako máte žiť. Všetko, o čom vo svojich príspevkoch píšem, by vás mohlo nasmerovať, aby ste sa aspoň pokúsili na rôzne situácie pozrieť z inej strany. Všetko, čo sa deje vo vašom okolí: ľudia, okolnosti, zážitky, práca, milovaná osoba - to všetko ste k sebe pritiahli. Ako sa vraví: Vrana k vrane sadá, rovný rovného si hľadá. Je to skutočne tak. Veď si len skúste spomenúť na situáciu, kedy sa vám nedarilo, mali ste zlú náladu, nič nevychádzalo. Stále ste to mali v hlave a ako keby naschvál sa o nejaký čas opäť niečo nepodarilo alebo ste stretli ľudí, ktorý sa len sťažovali. Vraveli ste si „ Zákon schválnosti funguje. Keď to nejde, tak to nejde".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja som takéto situácie zažíval tiež a je jasné, že sa s nimi stretávam aj dnes. No rozhodol som sa na to pozerať z inej strany. Rozhodol som sa tomu nevenovať svoju pozornosť. Ak sa niekto rozčuľuje a nadáva ako je všetko na prd, / to je technický výraz / proste sa ma to jednoducho nedotkne. Vždy sa môžete rozhodnúť či sa pridáte a začnete obviňovať a nadávať na všetko a všetkých. Zoberme svoj život do vlastných rúk a buďme zodpovedný za to, čo sa okolo nás deje. Svojím myslením a správaním všetky tie okolnosti, ľudí, prácu k sebe priťahujeme.

Samozrejme nemôžete za to čo urobí váš sused, alebo že umrie niekto z vášho okolia. Zaujala ma jedna informácia o tom prečo napríklad vyhrá voľby politik, ktorého ľudia v podstate veľmi nechcú. Vysvetlenie bolo takéto: väčšina o ňom rozpráva čo všetko robí zle, čo všetko pokašľal, čo všetko nasľuboval a vlastne týmto svojím postojom a rozhodnutím o ňom rozprávať ho vlastne vytlačujú do popredia, dávajú mu všetku pozornosť a všetku energiu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vždy sa máte možnosť rozhodnúť. V pravo, v ľavo, dobré či zlé, zdravý a chorý či úspešný a neúspešný. Skúste sa rozhodnúť pre to, čo sa vám páči, čo si prajete, čo vám urobí radosť a na to čo nechcete, nemyslite. Nebudem vám tvrdiť , že na základe pozitívneho myslenia budete milionármi, alebo že budete okamžite zdravý, alebo že zachránite svet. Čo vám však môžem z istotou tvrdiť, budete cítiť lepšie. Tak ako to pociťujem aj ja. Budete sa cítiť spokojnejší, veselší a možno aj zdravší a bohatší.

Rozhodnite sa pre to, čo chcete, čo vám robí radosť, čo vás rozosmeje, a prináša pocit vnútorného pokoja. Nemáte čo stratiť. Toto rozhodnutie nemôže za vás spraviť nik. Rozhodnutie je na vás.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak sa rozhodneme zamerať sa na to čo nechceme, skoro určite nás to stretne. No ak sa však rozhodneme opačne, skoro určite nás to neminie.

Rastislav Ilčík

Rastislav Ilčík

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Verte že všetko može byť inak. Zaslúžite si to. Zoznam autorových rubrík:  Pozitívne myslenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu