reklama

Tak som tu

Tak som tu. Znie nápis môjho prvého príspevku. Áno. Rozhodol som sa práve tu a teraz. Verím že aj toto je cesta pomocou ktorej vám môžem písať a ponúknuť iný pohľad na seba a svet okolo Vás. Chcem sa s Vami podeliť o moje skúsenosti a poznatky ktoré môžu pomôcť mnohým  z vás. Bude to blog zameraný na pozitívne myslenie. Možno si poviete: je to len ďalší bloger ktorý nám tu bude písať ako máme žiť. A prečo nie? Čo môžete stratiť? Skúste sa nad tým zamyslieť. Nie je mojím zámerom prehovárať vás ako máte žiť. Mojim zámerom je podeliť sa s vami o to čo prežívam, čo sa v mojom živote mení a prečo. Pretože naozaj sa mení. Chcete vedieť prečo? Určite sa tom môžete dočítať práve tu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Myslel som že svoj prvý príspevok budem písať až druhý deň po registrácii na tomto blogu. Bol som vzrušený kedy už konečne budem môcť písať. Dnes ráno mi čosi vravelo aby som vstal zapol počítač a surfoval po nete. Napadlo ma napísať do vyhľadávača slová "pozitívne myslenie" . V priebehu pár minút som narazil na niekoľko článkov ktoré písali aj o blogoch. Povedal som si prečo nie ? Začal som hľadať a našiel som tento. Niečo vo vnútri mi opäť vravelo" zaregistruj sa" Neváhal som. Veď čo môžem stratiť ? Urobil som tak a bol som z toho nadšený. Chcel som hneď písať no nedalo sa. Tak som si povedal " vydržím do zajtra" . No neprešla ani jedna hodina keď som dostal email. Email ktorý mi oznámil že moja registrácia bola schválená. V tom momente mojím telom prešiel elektrizujúci pocit. V tom momente som sa cítil šťastný. Čo sa stalo ? Ako je možné e to prišlo tak skoro ? Odpoviem vám len jednoducho. "Chcel som to". Možno si niektorý z vás hovoria "to je hlúposť" ale skúste sa opýtať sami seba. Prečo ešte stále čítate tento príspevok ? A odpoveďou bude " pretože to chcete". Možno nie vedome ale nejaká časť vás to chce. Podvedomie. Ja som tomu pred istým časom začal hovoriť - Sila príťažlivosti. Písal by som ešte veľmi dlho no idem do práce. No verím že tu nie som posledný krát. Prajem Vám krásný deň.

Rastislav Ilčík

Rastislav Ilčík

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Verte že všetko može byť inak. Zaslúžite si to. Zoznam autorových rubrík:  Pozitívne myslenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu